پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150297
ملي پوشان اميدوار به برگشت نتيجه بازي
تاریخ انتشار : 1393/11/04 09:36:54
نمایش : 1682
با توجه به موضوع دوپينگ احتمالي يکي از بازيکنان تيم ملي عراق هنوز اميدواري براي صعود تيم ملي کشورمان به مرحله بعد وجود دارد.
به  گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بازيکنان تيم ملي عراق در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقيقه به وقت محلي هتل کرون پلازا محل اقامت خود در شهر کانبراي استراليا را ترک کردند و عازم سيدني شدند.

البته تعدادي از هواداران عراقي در محوطه هتل هنوز حضور دارند.

همچنين هواداران ايراني با توجه به خلوت شدن نسبي هتل به دليل رفتن عراقي‌ها به سمت هتل محل اقامت تيم ملي آمدند و از مسئولان حراست هتل مي‌خواستند با توجه به خلوت شدن هتل اجازه دهند آنها داخل لابي شوند تا بتوانند از نزديک با ملي‌پوشان ديدار کنند که البته پس از ورود عده‌اي از هواداران به هتل به سمت سردار آزمون، رضا قوچان‌نژاد، عليرضا بيرانوند و ... رفتند و با آنها عکس يادگاري گرفتند.

همچنين با توجه به موضوع مطرح شده درباره دوپينگ احتمالي يکي از بازيکنان تيم ملي عراق هواداران تيم ملي از خبرنگاران پيگير اين ماجرا بودند.

جو حمايتي از تيم ملي هنوز وجود دارد و به نظر مي‌رسد هواداران و ملي‌پوشان هنوزي اميدوار هستند که در صورتي که دوپينگ بازيکن تيم ملي عراق محرز شود نتيجه بازي به سود تيم ملي کشورمان برگردد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html